Vrácení zboží / Reklamace

Vrácení zboží ve stručnosti:

Vrátit můžete buď část nebo vše a to až do 30ti dnů od převzetí. Vyplňte tento formulář a pošlete nám zboží s formulářem zpět na adresu ve formuláři.

Je to jednoduché. Pokud nemáte tiskárnu, pošlete nám formulář emailem (lze vyplnit v počítači) a do balíčku napište číslo objednávky.

Zboží můžete donést na jakoukoliv Zásilkovnu ve vašem okolí, při podání nahlašte kod: 95981766 - zásilka musí obsahovat formulář pro vrácení /reklamaci. Zásilkovna balíček přijme a pošlou k nám zpět. Případně nám můžete na své náklady poslat zboží zpět na adresu: Shipmall s.r.o. (Abundo.cz), Areál Elitex, Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí.

Pobočky najdete zde https://www.zasilkovna.cz/pobocky

Vrácení dopravní společností Zásilkovna je účtován poplatek Kč 65, který bude odečten z vrácené částky.

 

Vrácení 15-30 dnů: 

  • zboží nesmí být použité ani poškozené, ideálně nerozbalené
  • zboží musí být v původním stavu
  • zboží musí být pečlivě zabalené

V případě nedodržení těchto podmínek můžeme zboží odmítnout a Vaše odstoupení od smlouvy neakceptovat.

 

Reklamace - Napište nám nejdříve na info@abundo.cz, přiložte fotografii vady a výše uvedený formulář. Následně se dohodneme na nejvhodnějším a nejrychlejším postupu pro Vás. Při reklamaci v Zásilkovně uveďte kód: 95981766

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost PIX s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

  

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz